Ostravice

Adresa: Chata Ostrá, Ostravice č. ev. 1105, 73914
GPS: 49.5532569N, 18.3915864E

Trasa:
Autem z Frýdlantu nad Ostravicí: ve Frýdlantu n/O před železničním přejezdem vlevo směr Nová Ves nebo Malenovice.Ihned na začátku Nové Vsi se zabočí doprava, kolem školy až k domu s čapím hnízdem, tam doleva a dále u každé odbočky jsou žluté ukazatele s nápisem CHATA OSTRÁ, které Vás dovedou až k chatě.
Autem z Ostravice: v centru Ostravice před hotelem Freud přes železniční přejezd okolo pily rovně přes most přes řeku Ostravici po červené turistické značce. Po 800 m odbočte vlevo přes říčku Sepetnou, na první křižovatce (5 cest) se dáte nahoru mírně vlevo (kolem velké roubenky) a dále pořád rovně, lesem, do kopce, na vrcholu uvidíte chatu. Vše je vyznačeno žlutými ukazateli s nápisem CHATA OSTRÁ.
Vlakem:
1. zastávka vlaku Ostravice, v centru Ostravice za hotelem Freud přes železniční přejezd okolo pily rovně přes most přes řeku Ostravici. Po 800 m odbočte vlevo přes říčku Sepetnou, na první křižovatce (5 cest) se dáte nahoru mírně vlevo (kolem velké roubenky) a dále pořád rovně, lesem, do kopce, na vrcholu uvidíte chatu. Vše je vyznačeno žlutými ukazateli s nápisem CHATA OSTRÁ. Délka trasy 3.1 km
2. zastávka Ostravice – zastávka, zpět přes potok do osady Hamrovice  a nahoru do kopce k chatě. Délka trasy 1.7 km